torstai 21. maaliskuuta 2013

MAISSILAUTANEN

 Tää lautanen on jotenkin tosi hellyyttävä ja samalla erittäin epämääräinen. Tein tän ykkösellä, luultavasti kolmantena työnäni näpsässä, joten olin vasta kuusi(nyt olen mänty:P). Oikeastaan tää työ on aika hyvä, kun suhteuttaa sen ikään. Mitä nyt ympyrän muoto on vähän epämääränen puhumattakaan kukasta tuossa keskellä, mutta on se kyllä hieno.

Älkää muuten peljätkö, oon nyt tyhjentänyt varastoni mosaiikkitöistä, joten niitä ei tartte kattella enää enempää. Näpsässä on tehty melko paljon mosaiikkitöitä, joten kertokaapa mikä on teidän suosikki näistä mun tekemistä. Tää maissilautanen, merihevostaulu vaiko tuikkukippo?

3 kommenttia:

  1. maissilautanen. on ne muutki kivoja, mut toi on mun suosikki. :)

    VastaaPoista
  2. Se merihevostaulu oli tosi hieno!

    VastaaPoista
  3. sovit hyvin männyks ku oot tommone hongan kolistaja :DD

    VastaaPoista