tiistai 26. maaliskuuta 2013

MOUSTACHE

Tänä syksynä me aloitettiin lukukausi tutustumalla muotiblogeihin. Mulle tää teema tuli iloisena yllätyksenä, sillä tykkään kauheesti lukea muotiblogeja ja lasken ittenikin sellasen pitäjäksi(tosin en kovin hyväksi sellaiseksi:D). Pystyin vaan lukemaan niiden blogien uusia postauksia, mitä tavallisesti luenkin ja hakemaan inspiraatiota niistä.
Varsinainen tehtävä nyt ei tietenkään ollut "surffaa netissä", vaan meidän oli tarkoitus inspiroitua blogeista ja luoda upea paita. Pohjana oli perus valkoinen t-paita, mitä lähdettiin muokkaamaan. 

Mä tiesin heti tehtävänannon kuultuani, että mä tulisin tekemään viiksitopin, sillä (tää kuulostaa tosi oudolta) olin viime syksynä koukussa viiksiin:D Halusin viiksiaiheisen sormuksen, kaulakorun, paidan yms., joten oli tosi kätevää, kun sain toteuttaa näpsässä addiktiotani.

 Valmistusprosessi oli mun osaltani tosi helppo, sillä kun muut värjäs oman paitansa eriväriseksi, niin mä halusin jättää sen valkoiseksi. Kaikki mitä mun tarvi tehdä, oli , että tuputtelin vaan viikset keskelle paitaa leikkaamani sabluunan mukaan,  leikkelin t-paidasta topin ja huolittelin reunat.
Tää on ehdottomasti käytetyin näpsätyöni ikinä. Oon ulkoiluttanut sitä pari kertaa farkkujen kanssa, mutta todelliseen käyttöön se on päässyt treenipaitana. Urheilutan sitä vuorotellen mustan topin kanssa, ja sehän tarkottaa vähintään kahta käyttökertaa viikossa! Ei epäilystäkään, etteikö tää ansaitsis titteliään. Kärkikolmikkoon tää pääsis myös Parhaat työt-kategoriassa, sillä jaksoin tehdä tän huolella loppuun saakka valmistuksen helppoudesta huolimatta. Yleensä jos jokin juttu on helppo, teen sen vaan mahdollisimman nopeesti valmiiksi ja lopputulos on ihan ok, mutta tähän oikeesti panostin! Ja oon tyytyväinen, mulla on varmaan persoonallisin juoksupaita koko Pirkkahallissa.


1 kommentti: